vicino Osséja, Région Languedoc-Roussillon (France)

Ruta espectacular, sortida de Palau de Cerdanya per una pista en bon estat que va enmig del bosc de la obaga i va pujant de forma constant. es troba la Route Forestier (asfaltada) que puja des de Osseja i puja fins la Coma Morera on hi ha un aparcament de cotxes, aquí comença de nou una pista que de forma dura i plena de roc va pujant fins arribar als 2630 mts d'altitud just al Pas dels LLadres amb unes vistes espectaculars del Puigmal, 300 mts mes amunt i tota la Cerdanya, Carlit, Perics, Puig Pedros, Tossa Plana de Lles, Puig-llaçada, Puig d'Alp, Cadi i Pedraforca, a lluny el Montserrat, el Montcau el Montseny una vista espectacular.
el desnivell acumulat total es de 1505.

2 commenti

• Foto di Francesc Mena

Francesc Mena 7-set-2018

Hola jpivot! Ahir vaig fer aquesta ruta només fins a Coma Morera. Em va agradar moltíssim!! Un altre dia amb més temps i forces miraré de pujar més amunt. Moltes gràcies per compartir!! Salut i pedals!!

Difícil pel desnivell acumulat. Les pistes en general són en bon estat