Tempo  5 ore 44 minuti

Coordinate 2813

Caricato 27 novembre 2009

Recorded novembre 2009

vicino Moià, Catalunya (España)

Surto de Moià pel camí Ral de Manresa, marxo cap a la Caseta d’en Fermí, sota el turó de Sant Andreu on trobo les marques del GR-177, el vaig seguint amb pujada suau cap a Coromines, al arribar al pla de Maria començo a baixar cap al Rourell la baixada es forta i no para fins arribar al Molí del Perer, segueixo una estona per la riera de Malrubí avall, amb forces trams inundats, fins arribar al punt mes baix de la ruta la enrunada casa de l’Illa, d’aquí fins a Sant Cugat de Gavadons la tendència serà pujar .

Al principi, fins el Serrat del Pi hi ha fortes pujades, que s’aplanen a prop de Sant Vicenç de Vilarassau , poc abans d’arribar als Rojans, em trobo la cruïlla del Camí de Sant Jaume per Montserrat , continuo pel Carrer de Peucalçó, amb vistes per sobre de Santa Maria d’Oló, i tot pujant per la Serra de L’Estany fins arribar al collet de Sant Pere, tenim l’Estany a sota hi arribem per una curta baixada.

Al Sortir de L’Estany, encara coincidim amb les marques del GR-177, fins al Puig Rodo hi ha una bona pujada, desprès pla i baixada fins el Collet de la Caseta Alta i pla i pujada fins el Collet de Mas Güell seguint si fa o no fa fins la Creu de Nualard, on em desviaré una mica de la ruta per arribar-me fins a Sant Cugat de Gavadons, on des de el seu mirador hi ha unes vistes magnifiques cap a la Plana de Vic i el Montseny, desfaig el camí i vaig baixant cap a Collsuspina.

A Collsuspina deixo el GR i travesso el poble en direcció els plans de l’Espinal, pel camí del Toll segueixo baixant fins una bifurcació que agafo el camí de la Tuta, al passar per la Tuta amb unes giragonses baixo fins al torrent Mal que travesso a gual després d’una pujada curta baixo cap al camp de Vol de les Umbertes i pujo a la Casa Nova del Prat, passo per la Gònima i arribo a Moià.