Tempo  4 ore 18 minuti

Registrato agosto 2017

5,1

Visualizzato 471 volte, scaricato 23 volte

vicino a Les Deux Alpes, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Difícil per la pujada implacable solana, per la baixada pel bike parc que no és per debutants ni que agafis la pista verda com e fet jo i perquè estem a la muntanya i els canvis de temps, vent, fred s'han de vigilar. També es podria posar moderat perquè al final no té res de l'altre món.

Pujada llarga constant avorrida per pista polsosa on passen vehicles de les obres que fan a dalt, encara sort que les vistes són espectaculars. Paga la pena desviar cap al mirador de l'agulla petita amb la taula d'orientació i vistes cap al nord.

Arribats al sector Les Crêtes parada i esmorzar, no hi ha bar obert, els remuntadors que pugen aquí estan tancats. Segueixo cap el llac de Plan, la pista està polsosa i transitada: excursionista, bikers de descens, vehicles de les obres, bicis elèctriques...

El llac petit és maco però el que hi ha més amunt està sec, és una presa per fer l'estació. La pista segueix amunt cap el remuntador a 2600 que està obert però hi ha força solana, camions d'obres i no fa gràcia pujar així que agafo el rampot a dreta i vaig cap el sector Diable on també arriba un remuntador en marxa. El restaurant està obert i té bona pinta i preus raonables: entrepans i patates fregides però també cuina per fer un bon dinar.

Començo la baixada per una pista d'esquí verda suau i ampla on cal vigilar amb els regerots que la travessen fins que a prop de Les Crêtes trobo la pista de descens verda (la més fàcil) anomenada Anges que és la que seguiré fins baix de tot.

És un sender de descens preparat, Pendent fàcil, bones vistes, revolts peraltats, un parell de pasarel·les de fusta fàcils (i si no t'agraden hi ha camí alternatiu). Fa una bona baixada de 8Km divertida i amb bones vistes, alguns saltets i un parell de pendents que li donen al·licient, entra dues vegades al bosc i és ben agradable.

A peu de remuntador es pot netejar la bici i per assecar-la m'acosto al mirador de Venosc espectacular.

Informazione

Passarel·la fàcil

fotografia

Ange 10

Bosquet i bones vistes, un dels trams més macos