← Parte del Mexico DF i voltants

• Foto di Frio en Rio Frio de Juarez (Estat de Mexic)

Tempo  7 ore 16 minuti

Coordinate 3711

Caricato 29 ottobre 2013

Recorded ottobre 2013

vicino Río Frío, México (Mexico)

La ruta en 3D
mes fotos aqui

Excursio molt variada que califico de dificil, exclussivament, per la part final des de Santa Cruz Otlatla a Rio Frio quan ja estavem extenuats.

La primera part surt de Rio Frio en un ascens a 3375 m i un descens llarg fins a San Juan Cuauhtémoc per camins amples, exceptuant la part del nord on els camins no estan marcats i s'ha d'improvitzar una mica dins la vegetacio.

A la segona part passem per alguns poblets. Al primer d'ells, Ignacio Manuel Altamirano, arrivem a un camp de futbol on els contrincants (per cert uns vestits del Barca) estan celebrant el 3r temps convidant-nos a unes cerveses. Es el dia despres del Barca 2 - Madrid 1 i la situacio amb gent vestida dels dos equips no deixa de ser graciosa.

Al sortir seguim les indicacions dels veins i anem buscant la manera de tornar cap a Rio Frio. Ens indiquen de tot com bonament poden, pero el drama es inevitable: Quan arrivem a Santa Cruz de Otlatla, despres de passar per camins poc clars, saltar tanques, passar per mig de conreus ... ens equivoquem i, en comptes d'agafar el cami cap a Rio Frio, anem resseguint un rierol tot pujant la vall que suposadament ens dura a Rio Frio. El trajecte es realment complicat i ens molts llocs hem de carregar les bici al coll per a salvar barrancs. Finalment arrivem al cami que haviem agafat de pujada per tornar cap al punt de sortida.

• Foto di vcpsito

vcpsito 29-ott-2013

Buena compañía, aventura a raudales y ejercicio para toda la semana!!!!