Tempo  6 ore 52 minuti

Registrato ottobre 2015

7,6

Visualizzato 419 volte, scaricato 5 volte

vicino a El Serrat, Catalunya (España)

El GPS y Satélite no han funcionado bien en determinados momentos de esta ruta. Desde la salida del Restaurante Els Cortals hasta Espinelves ha ido fallando y marcando líneas rectas, aunque estas no se han apartado en gran manera del camino y creo que si alguien se sube esta ruta será fácil de seguirla viendo la continuación de la línea roja que no se aparta demasiado del mismo.

Igual ocurre desde Espinelves a Viladrau, que aunque continúan las líneas rectas, estas no se separan tanto de la ruta, hasta que se llega a la zona poblada y se encuentran las primeras casas de Masmiquel y Casadevall, aquí vuelven las líneas rectas, pero hay que bordear estas Masías por su lado Oeste hasta encontrar la Carretera GI-543 que se toma y que ya no se deja hasta llegar a Viladrau.

Lo mismo pasa en la salida de Viladrau hacia el Castanyer de les 9 Branques, pero hay bastantes letreros informativos que te van guiando hacia esta posición. Hay que tomar el camino hacia el Mas Martí y después de visitar el Castanyer regresar por el mismo hasta la Masía de la Vila donde girando hacia el Este se llega a la carretera GI-5201.

Aquí empieza un descenso por esta carretera asfaltada hasta encontrar la GI-543 que viene de Viladrau y que siguiéndola nos acercará al Eix Transversal C-25 y donde sin dejar su lateral derecho durante 1.400 metros llegaremos al Coll de Rabell.

Frente a la gasolinera que hay en este puerto sale la GIV-5411, aquí el GPS vuelve a fallar y marca líneas rectas otra vez, pero siguiendo esta carretera en una subida de 4 kilómetros se llega al lugar de inicio y final de esta ruta.

El GPS i satèl • lit no han funcionat bé en determinats moments d'aquesta ruta. Des de la sortida del Restaurant Els Cortals fins Espinelves ha anat fallant i marcant línies rectes, encara que aquestes no s'han apartat en gran manera del camí i crec que si algú es puja aquesta ruta serà fàcil de seguir-la veient la continuació de la línia vermella que no s'aparta massa del mateix.

Igual ocorre des Espinelves a Viladrau, que encara que continuen les línies rectes, aquestes no es separen tant de la ruta, fins que s'arriba a la zona poblada i es troben les primeres cases de Masmiquel i Casadevall, aquí tornen les línies rectes, però hi ha que vorejar aquestes Masies per la seva banda Oest fins a trobar la Carretera GI-543 que es pren i que ja no es deixa fins arribar a Viladrau.

El mateix passa a la sortida de Viladrau cap al Castanyer de les 9 Branques, però hi ha bastants rètols informatius que et van guiant cap a aquesta posició. Cal prendre el camí cap al Mas Martí i després de visitar el Castanyer tornar pel mateix fins a la Masia de la Vila on girant cap a l'Est s'arriba a la carretera GI-5201.

Aquí comença un descens per aquesta carretera asfaltada fins a trobar la GI-543 que ve de Viladrau i que seguint-la ens acostarà a l'Eix Transversal C-25 i on sense deixar el seu lateral dret durant 1.400 metres arribarem al Coll de Rabell.

Enfront de la benzinera que hi ha en aquest port surt la GIV-5411, aquí el GPS torna a fallar i marca línies rectes altra vegada, però seguint aquesta carretera en una pujada de 4 quilòmetres s'arriba al lloc d'inici i final d'aquesta ruta.