8,3

Visualizzato 118 volte, scaricato 8 volte

vicino a Santa Margarida, Catalunya (España)

Sortim del Camping Calella de Palafrugell en direcció a Mont-ras i realitzem varis bucles al voltant de les mines fins a pujar al mirador de Mont-ras. Baixem fina a la riera de la Font del Rei per enfilar-nos pel corriol pedregós (alguna estona a peu) fins a la meitat del camí de la "Gran Evasión". En arribar a la pista de la Font del Rei remuntem per pujar pel "Pollo" i dos bucles més fin tornar a sortir a la mateixa pista per dirigir-nos cap a la baixada del camí del pou que ens porta a la riera de Can Plaja. Tornem a pujar pel corriol costerut i tècnic per arribar per darrera de la Creu de Fitor i a l'Ermita.

Per baixar anem cap el Puig d'en Ribot per anar a buscar el corriol que baixa entre el Puig de Montagut i el Montagut Petit que ens porta directament davant del Castell de Vila-romà. Des d'allà acabem de baixar al pla passant pels puigs d'Antoniet i d'en Boix.

La tornada al Càmping la fem fent puges i baixes pels boscos del costat més exterior de la zona de Castell - Cap Roig.