Tempo  2 ore 22 minuti

• Paesaggio

7,6

Visualizzato 71 volte, scaricato 2 volte

vicino a Reus, Catalunya (España)

Reus (Pavelló Olímpic) - Misericòrdia - Castellvell - Urbanització Castellmoster - Urbanització Picarany - Mas de Borbó (camí vell de Prades) - l'Aleixar - Maspujols - Riera de Maspujols - Riudoms - Reus

Ruta circular amb inici i final a Reus que ens portarà fins a tocar del Coll de la Batalla per baixar després fins l'Aleixar i Maspujols fins a tornar a Reus.
Començarem la ruta davant del pavelló olímpic on anirem a agafar el PR del camí dels morts que ens durà fins a Misericòrdia. Des del santuari agafarem l'avinguda de Països Catalans fins al barri Gaudí on passat el pont de la RENFE creuarem a la dreta per anar a buscar el camí que puja a Castellvell. Un cop al camí ja trobarem que la majoria de trams son de pista de terra. Un cop a Castellvell anirem fins la part de dalt del poble a l'alçada de Santa Anna on agafarem el PR en direcció a Castellmoster i el Picarany. Un cop a les urbanitzacions pujarem fins dalt de tot del Picarany per agafar el camí vell de Prades. Es tracta d'un camí de terra força agradable que creua per dins del bosc d'alzines i pins. Després d'un parell de quilòmetres arribarem fins a Mas de Borbó on girarem a l'esquerra en direcció a l'Aleixar. El camí es pavimentat en la majoria del seu recorregut i baixa de manera força pronunciat fins arribar al poble. Un cop al poble agafarem la carretera que porta a Maspujols i un cop allí agafarem la riera del mateix nom a la dreta per arribar fins a Riudoms. Es tracta d'una riera força ample i molt agradable de baixar. A l'alçada de Riudoms trobarem un trencall a l'esquerra que ens durà fins a Reus al camí del Roquís. Un cop a Reus creuarem la ciutat fins a arribar al punt d'origen de la ruta.

Pavelló Olímpic

Albero

Alzina del Llamp

Intersezione

Bifurcació l'Aleixar (Mas de Borbó)

l'Aleixar

Maspujols

Fiume

Riera de Maspujols

Riudoms

1 commento

• Foto di Jose ximenez @

Jose ximenez @ 29-apr-2021

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

👍💪🤙

Puoi o a questo percorso