7,3

Visualizzato 748 volte, scaricato 5 volte

vicino a Anciles, Aragón (España)

Sortim d'Anciles direcció Benasque per carretera i tornem per pista per escalfar una mica les cames. Seguim una de les rutes marcades per anar fins a l'embassament de Linsoles. A partir d'aquí fem un tram per carretera i comencem a pujar cap a Sant Sadurnino i agafem la pista de la Solana per pujar fins les pistes d'esquí de Cerler. Durant bona part de la pujada tenim unes vistes de la Sierra de Chía precioses.
Un cop a les pistes baixem un tram d'aquestes fins a l'aparcament, sempre té un punt especial baixar amb bicicleta per pistes d'esquí. Un cop a l'aparcament agafem el corriol/trialera que baixa a Anciles. Es diu la Selva de Anclies, realment sembla que entris a una selva, és tot verd, amb fang, rierols, pedra, arrels, sorra, no es pot demanar més per acabar la ruta.

Ancils

Benasque

Emblase de Linsoles

Way Casa Conques

1 commento

• Foto di Toni.1959

Toni.1959 20-lug-2015

La bailxada de Cerler a Anciles es un corriol no ciclable en un 80%

Puoi o a questo percorso