Scarica

17 aprile 2021

Registrato

aprile 2021

Crea la tua lista di percorsi

Organizza i percorsi che ti piacciono in liste e condividile con i tuoi amici.

Passa a Wikiloc Premium Passa a Premium per rimuovere gli annunci
Crea la tua lista di percorsi Crea la tua lista di percorsi
Lascia il primo applauso

Visualizzato 199 volte, scaricato 10 volte

vicino a Montfullá, Catalunya (España)

Sortida feta amb una Honda Àfrica Twin Crf 1100L amb pneumàtics de tacs Bridgestone Battlax Adventurecross Ax 41.
La ruta d'avui la poso moderada en general, però hi ha trams de molta pedra suelta, tot depèn del nivell de cadascú.
Sortim de Salt i anem fent pistes direcció el Mas Llunés, Bonmatí i Amer.
Un cop aquí la cosa canvia, el camí fins a dalt a Sant Martí Sacalm és molt entretingut, però hi ha trams difícils (amb una Maxitrail tot es pot fer amb precaució).
Seguim per la pista que ens baixarà al pantà de Susqueda, i aquí agafem una altre pista, que ressegueix el pantà fins arribar al Collet de Malafranda.
Ara estem per sota de Rupit i trobem una pista super divertida que ens durà al castell de Fornils, i després a Sant Martí Sacalm.
Aquí tenim un restaurant i fem un mos, per després baixar per carretera asfaltada fins Amer (ull segurament hi ha bicis de carretera pujant, s'ha d'anar amb precaució.)
Passem Amer i pugem cap a santa Brígida, per després anar cap a sant Esteve de Llémena.
Seguim cap a Granollers de Rocacorba, i agafem el camí que ens durà a Rocacorba. La primera part molta pedra, però després tenim un tram preciós, i acabem a la carretera asfaltada de Rocacorba.
Pugem fins a dalt i aquí tenim vistes espectaculars de Banyoles, el Mediterrani, Girona....
Reculem i baixem per asfalt fins trobar la pista de terra que va cap a Biert.
Sortim a l'asfalt i, per carreteres estretes, passem per Sant Joan de Monbo i la Mota, per acabar de sortir a l'autovia de Banyoles i acabar aquesta divertida ruta.
Apa Salut i Gasssss.

Avui no es pot passar el passallis han deixat anar aigua desde el panta de Susqueda

De Amer fins aqui hi ha trams dificils