CeeBov

1,5
3,0

Visualizzato 304 volte, scaricato 18 volte

vicino a Wijk aan Zee, Noord-Holland (Nederland)

Rondje om het dorp Wijk aan Zee

We parkeren de auto aan het begin van het dorp aan de rand van de groene weide en beginnen met lopen in zuidelijke richting.
Lopend met de klok mee langs en onder de rook van Tata richting de zee. (westelijke richting)
Vlak voordat we in noordelijke richting, richting Wijk aan Zee, afbuigen moeten we vanwege de Schotse hooglanders een kleine omweg door de prikkende struiken lopen.

Evenwijdig aan de zee vervolgen we het pad om het dorp heen. Ook op dit deel van
het pad moeten we om een paar grazende Schotse hooglanders heen lopen.

Even verder gaat het pad 100m. noordelijke richting om daar via een hek het duinterrein te verlaten en verder richting het zuiden te lopen richting het weiland en de parkeerplaats van de auto.

Deze korte wandeling hebben wij via de app van wandelnet gelopen en de route is dan goed te volgen. ** De vaste markeringen langs de route zijn verwarrend en niet erg goed.
De app is dan onontbeerlijk.

** De route is bij het verlaten van het duingebied door het verplaatsen van hekken enigsinds veranderd en deze aanpassing is nog niet door wandelnet in de app aanpast.

1 commento

• marjonb 5-feb-2021

Ho seguito questo percorso  verificato  Vedi altro

Dit was mijn eerste route op wikilocs. Super leuk! Route was goed te volgen en afwisselend. Ik moest omlopen vanwege de runderen. Ik had dit pad alleen niet gevonden.

Puoi o a questo percorso