3,3
6,6

vicino Passo Pordoi, Veneto (Italia)

Viel dal Pan e un clasico dos Dolomitas.
A senda e unha ruta historica utilizada durante a primeira guerra mundial.

Parte dende o famoso paso Pordoi, e ofrecenos as impresionantes imaxes da Marmolada (3343 mt) cima mais alta dos Dolomitas e do Piz Boé ( 3152 mt).
O comenzo da ruta e un ir entre refuxio e refuxio , Sass Becé, Fredarola, Bindelweghütte, todo por un sendeiro que vainos facendo gañar metros rapidamente pero moi ben señalizado.
Durante esta primeira parte do percorrido imos todo o tempo vendo a Marmolada, que como dixemos e a cima mais alta dos Dolomitas enfrente nosa. Esta parte o noso parecer e mais bonita e impresionante.
O rematar esta parte temos que rodear as cimas sobre as que estamos camiñando para poñernos pola parte de atras dende onde veremos o Piz Boé. Hai senda, esta marcada, pero e mellor nom despistarse neste treito. E como si, deixara de estar tan claro como estivo ata agora.
Po este sendeiro imos chegar ata a estacion do funicular Porta Vescovo, que está o caron doutro refuxio , o Luigi Gorza situado a 2478 mt.
Comenza a baixada ata chegar o parquing, tendo o Piz Boé vixilando os nosos pasos.
A ruta en tempada estival e doada, nom ten maior complicacion que nom perder a senda e ademais soe haber moita xente facendoa.