Scarica

Lascia il primo applauso
3 commenti

Visualizzato 2154 volte, scaricato 90 volte

vicino a Sant Pere Despuig, Catalunya (España)

L'antic Camí Romà del Capsacosta, comunica la Vall de Bianya amb Sant Pau de Segúries passant per la Collada de Capsacosta. És fàcil de seguir tant per les marques grogues com per la senyalització específica que hi trobem a tot el seu recorregut. Comencem la ruta al Pas dels Traginers, al costat de la C-26 i seguim els senyals fins a Sant Pau Vell, aquí girem cua pel mateix camí per tornar a on hem començat, fent una petita variant en la pujada fins a la Collada per visitar la Font de l'Arç. Val la pena llegir els rètols per saber una mica més d'aquesta ruta que, en el seu temps, va ser una veritable i important via de comunicació entre les dues valls. Temps efectiu: 4h. 41 min.
Fontana

3 commenti

• Foto di Manel_49

Manel_49 12 set 2016

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Sortida molt aconsellable per la vegetació que hi ha, el seu valor històric en bon estat i alguna vista. Salut i Cames!

• Foto di Troski-2013

Troski-2013 26 nov 2017

Ho seguito questo percorso  verificato  Vedi altro

Vaig triar aquesta ruta perquè hi havia moltes fotos i explicació escrita. Però, un cop feiem la ruta haviem de guiar-nos molt amb el GPS ja que et pots perdre amb facilitat almenys la part que no està a la via romana.
    La ruta en si val la pena.

• Foto di jferrert

Puoi o a questo percorso