Tempo  6 ore 12 minuti

2,2
4,4

Visualizzato 71 volte, scaricato 6 volte

vicino a l'Almadrava, Catalunya (España)

Iniciem el recorregut als Acampadors que s´hi accedeix per una pista asfaltada que s´agafa a la antiga N 340 al costat de la rotonda de l´Almadrava , i per el llit del barranc de Lleriola accedim a la pista del mateix barranc que seguim fins al punt en que s ínicia el cami que per la carena de llevant del barranc de la Mola s´enfila fins al GR 192 ja a prop del Tossal de LÁlzina el cami es una mica perdedor pro esta ben fitat , nomes te un punt en el que s´han de fer servir les mans per superar un esgraó de pedra del que es surt per un virany a l´esquerra ( aquest pany de roca es evitable si agafem una mica avans un canal ample que puja per la dreta de la roca ) . Aquest cami ens deixa a dalt de la carena (tobem el GR 192) que seguim fins al vertex del Tossal de L´Alzina . Per tornar agafem el GR 192 en direccio Nord-est fins arribar a un poste indicador a la alçada d´aquest pal agafem direccio llevant El cami es en un principi una mica desdibuixat pro despues es va definint , el sender pasa per el costat de la Moleta de L´Amunt anant seguint carenes i en direccio a llevant , ja a prop del final del sender hi ha un parell d´esgraons rocosos , el primer vist desde dalt sembla mes complicat del que en realitat es , el segon no te cap dicultat, aviat arribem a la pista i la anem seguint fin a tornar al barranc i fins a l´nici.

Pista

sortim a la pista

Intersecció

inici del sender que puja per la carena de ponent del barranc de Mola

Punt d'interès

arribem a la carena i trobem el GR 192
Vetta

Cim de la Tossa de l´Alzina

deixem el GR 192 i anem a buscar la carena de llevant del Barranc de la Mola
Valico

Collet

des de aquest coll es pot accedir facilment a la Moleta de L´Amunt

Pas de roca

Esgraó de roca que impresiona mes del que es sobre tot vist de dalt