Tempo in movimento  3 ore 6 minuti

2,2
4,4

Visualizzato 47 volte, scaricato 5 volte

vicino a Ulldemolins, Catalunya (España)

En la cara nord de la Serra de La Llena hi trobem uns serie de canals , alguns son practicables i els podem fer servir per accedir a la carena de la Serrra de la LLena .
Aquest recorregut utlitza per pujar a la carena un petit barranquet situat entre el Canal del Floro i el Canal del Beltran i que sortín de la Carretera LP 7013 i aprop del PK 17 puja per un bonic cami ( Algun tram esta malmes per les motos) fins a les proximitats de la Punta del Panto que ataquem per la cara sud per un petit canal, ple de vegetacio, que ens deixa a les proximitats del cim , tot seguit anem a buscar la carena en direccio llevant , pasem per la Punta del Metge i no gaire lluny d´aquesta trobem un collet que hi ha la confluencia de varis camins , agafem el de l´esquerra que ens porta al canal D´ Ulldemolins que fem servir per baixar de nou a la carretera i ara per aquesta carretera i diferentes pistes retornem a l´inici

Canviem de vesant

Trobem la Carretera

1 commento

• trincotrinco 19-apr-2021

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Excursio força interesant. Es pot fer una travessa per carena a lo llarg de la Serra La Llena.

Puoi o a questo percorso