Tempo in movimento  5 ore 56 minuti

Recorded gennaio 2020

3,5
6,9

vicino Brus, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Do polazne tacke se dolazi putem preko vraca i sunnyland-a prema Brusu i Jahorini, ili zicarom iz centra Sarajeva.
Na Trebevicu se nalazi mnostvo objekata za odmor i rekreaciju, kao i dosta oznacenih, isprepletenih biciklistickih i setackih staza koje povezuju , kroz prekrasnu zimzelenu sumu, te objekte.
Trebevic sa najvisim vrhom od 1629 m do kojeg se moze doci laganim usponom sa nekoliko takvih staza, i nije neki planinarski izazov, ali je odlican za setace pocetnike, rekreativce i izletnike koji ne traze neke vece kondicione i planinarske izazove.
mi smo planirali i odradili kruznu rutu koja obuhvata sto je vise moguce ovakvih znacjnih tacaka, pogdna je za zimski period i duga je 10ak km.
Krenuli smo putem iznad hotela Pino nature, koji vodi prema planinarskom domu Trebevic i poslije prelazi u oznacenu sumsku stazu prema vrhu. put je bio dobro utaban zimi . kad smo izasli iz sume i kretali se grebenom oko naviseg vrha, staza je bila skliska i od magle smo bili , sto je cesto na vrhovima, uskraceni nekog boljeg pogleda s vrha. spustili smo se do doma Jure Franko i stazom nesto ispod njega opet presli na sumsku stazu prema Dobrim vodama, gdje smo se skoro sastavili sa stazom s kojom smo se uspinjali ali umjesto da nastavimo istim putem prema hotelu, kod dobrih voda smo skrenuli lijevo i sli stazom prema izvoru "Tri budalasa" , planinsko domu Trebevic i hoelu Level up da bi se odatle putem vratili na pocetnu tacku.
staza zasta pogodna za sva doba godine i za razlicite vremenske uslove

Pocetna tacka - hotel Pino nature

planinarska staza

Intersezione

Odvajanje od puta prema domu za Trebevic

prelazak na sumsku stazu

Dobre vode

tacka kod koje se ruta uspona i silaska spaja
panoramica

pogled na predio istocno od Sarajeva

napusteni dom Vaso Miskin

izlazak iz sume na greben pred vrh

na slikama dole pod pjesacka mapa 1 je oznacena staza is Sarajeva do vrha Trebevica i ona od hotela Pino nature prati nasu rutu, a i dalje je oznacena isprekidanom linijom
picco

Trebevic 1629 m

Antenska stanica na vrhu

rifugio non gestito

dom Jure Franko

gdje se moze jesti i popiti caj
Intersezione

skretanje staze podno doma prema dobrim vodama kroz sumu

prelazak preko ceste i kretanje prema dobrim vodama