Scarica

maggio 2021
Lascia il primo applauso

Visualizzato 237 volte, scaricato 0 volte

vicino a Muimenta, Galicia (España)

Interesante ruta acondicionada por la brigada municipal de obras de Lalín a finales de año 2020. Circular de quince kilómetros y que realizamos en el sentido del reloj. Recorre las parroquias de Muimenta / Moimenta y Cadrón.
El roteiro tiene su salida oficial junto a la iglesia de Moimenta /Muimenta, pero nosotros la iniciamos a la salida del centro del pueblo por la comodidad del aparcamiento del coche. Pasa por los sepulcros de A Cal y por un camino que, al parecer, según un indicativo que aparece en recorrido, fue una vía romana. Seguimos por el pueblo de Castelo para llegar a Cadrón. Se realiza un precioso tramo junto al río Arnego (sobreiras do Arnego). En Cadrón pasamos al lado de la iglesia para desviarnos a nuestra izquierda y subir al monte Castelo.
Seguimos caminando con destino a Muimenta /Moimenta y cerca del pueblo tenemos la opción de realizar un recorrido corto (nueve kilómetros). En este supuesto nos desviamos hacia el centro de Muimenta /Moimena.
Elegimos la opción larga hasta llegar el crucero fe piedra Furco, continuar el Turco camino de Lubreiro y con destino al lugar de Camiño Novo. Y regresamos al lugar de inicio.
Está bien señalizado, salvo en algunas zonas que las indicaciones han sido eliminadas o tiradas. Interesante recorrido.
========================================================================

Interesante roteiro acondicionado pola brigada municipal de obras de Lalín a finais de ano 2020. Circular de quince quilómetros e que realizamos no sentido do reloxo. Percorre as parroquias de Muimenta / Moimenta e Cadrón.
O roteiro ten a súa saída oficial xunto á igrexa de Moimenta / Muimenta, pero nós iniciámola á saída do centro do pobo pola comodidade do aparcamento do coche. Pasa polos sepulcros da Cal e por un camiño que, ao parecer, segundo un indicativo que aparece en percorrido, foi unha vía romana. Seguimos polo pobo de Castelo para chegar a Cadrón. Realízase un precioso tramo xunto ao río Arnego ( sobreiras do Arnego). En Cadrón pasamos á beira da igrexa para desviarnos á nosa esquerda e subir ao monte Castelo.
Seguimos camiñando con destino a Muimenta /Moimenta e preto do pobo temos a opción de realizar un percorrido curto (nove quilómetros). Neste suposto desviámonos cara ao centro de Muimenta / Moimena.
Eliximos a opción longa ata chegar o cruceiro fe pedra Furco, continuar o Turco camiño de Lubreiro e con destino ao lugar de Camiño Novo. E regresamos ao lugar de inicio.
Está ben sinalizado, salvo nalgunhas zonas que as indicacións foron eliminadas ou tiradas. Interesante percorrido.

Vedi altro external

Arnego

Cadrón

Santo Estevo de Cadrón é unha parroquia que se localiza no concello de Lalín Na arquitectura popular destaca a Casa do Fidalgo.

Camiño Novo

Desvío Cadrón Ruta Corta

Sito religioso

Igrexa Cadrón Santo Estevo

A igrexa parroquial, que foi reconstruída a finais do século XIX, está presidida por un campanario en forma de camarín de pedra

Igrexa San Lourenzo de Moimenta

O Noso Bar

O Noso Bar Lalín, ESP
Panorama

petroglifos costa do castelo e Vistas