2,3
4,5

Visualizzato 59 volte, scaricato 1 volte

vicino a Mahmut Şevket Paşa, İstanbul (Türkiye)

İyi giden havaları fırsat bilerek, Java ineklemek yerine, trekking yapmayı yeğledim. Ve olanlar oldu.

Başta M.Şevketpaşa Göleti civarında güzel bir parkurdan geçtim, bahar havasını içime çektim. Burada kamp yapmaya uygun noktalar var, belli ki pek popüler de değiller. 2.4üncü kilometrede, ana yoldan ayrılıp patikaya girdim, burası oldukça sık orman içerisinden geçmesine karşın yeterince belirgin bir single track. Ancak 3.2nci kilometrede Doğu'da kalıp yükselmek lazım, aksi halde, "çıkmaz" diye işaretlediğim noktada patika bitiyor.

Daha sonra, "tricky" diye işaretli yerde oldukça sarp bir iniş çıkış var, bu kısımda patika belirgin de değil. Bunu atlattıktan sonra, parkur rahatlıyor, ve Ekim başında, bol bol dağ çileği ile karşılaşılıyor.

"Çayır" diye işaretli olan yerde temiz pak bir alan, kampa da uygun, denizi ve üçüncü köprüyü görüyor.

Fotoğraf makinemi kaybettiğim ve aradığım bölgeyi de buradan açık bir şekilde görebiliyorsunuz. Neyse ki bir haftalık kaçamağın ardından, emektar bana geri döndü.

Ali Bahadır Köyü'ne iniş için, wikiloc'daki alternatif rotaları kullanabilirsiniz.

Mahmutşevketpaşa ve Alibahadır'da bakkal, kahvehane, çeşme var. Ali Bahadır Camii Lokali'nde bana çay ısmarladılar, Allah razı olsun.

Her iki köyden de düzenli İETT seferleri var.