Scarica

Lascia il primo applauso
3 commenti

Visualizzato 223 volte, scaricato 15 volte

vicino a Kozağaç, Muğla (Türkiye)

Kozağaç - Ovacık
Likya Yolu, Türkiye'nin ilk uzun mesafeli yürüyüş yolu olma özelliğine sahip olmakla birlikte, Fethiye'den başlayarak Antalya'ya kadar uzanan ve tarihte Likya olarak adlandırılan Teke yarımadasındaki patikalardan bir kısmının işaretlenip haritalanması ile oluşturulmuş bu yürüyüş rotasıdır. Manzaralı ve maceralı parkurlarda bol yüzmeli , eğlenceli bir hafta bizleri bekliyor.
İlk durağımız olan Faralyadan , Kelebekler Vadisi manzarasını seyrediyoruz. Daha sonra yürüyüş için Likya Yolu başlanğıc parkuru olan Ovacık -Kirme - Kozağaç - Faralya parkurumuza geliyoruz. Burada yaklaşık 10 km'lik muhteşem Ölüdeniz manzarasıyla ilk günkü parkurumuzu tamamlayıp portakal ve avakado bahçesi içindeki bungolow evlere yerleşiyoruz.

Kozağaç

• Foto di KAMPTREK

KAMPTREK 1 nov 2020

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Likya Yolunun belkide en güzel manzaraya sahip parkurlardandır. Mutlaka yapınız.

• Foto di mel6677

mel6677 1 nov 2020

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Likya Yoluna gelipde bu rotayı yapmamak olmaz. Eşsiz güzellikteki Ölüdeniz manzarasıyla aşağıya doğru iniyorsunuz.

• Foto di kampgezgin

kampgezgin 2 nov 2020

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Ayağınıza sağlık Erol hocam çok güzel bir rota yapmışsınız. Sayenizde bir çok rota öğreniyoruz. Teşekkürler.

Puoi o a questo percorso