Tempo in movimento  un'ora 44 minuti

1,7
3,4

Visto 201 volte, scaricato 0 volte

vicino İğdebağları, Tekirdağ (Türkiye)

Rotamız İğdebağları Köy merkezinden başlamaktadır. zeytin ağaçları arasında huzurla yürürken bir anda kendinize sarp yokuşlarda ve uçurumdan geçerken bulabilirsiniz. Zorluk seviyesi iyi derecede zor bir parkurdur. Çocukla ya da bebekle gelinmez. Evcil bir köpekle de gelmeyin. Zorlu geçişler ve tırmanışların olduğu bir rota olmasından dolayı hazırlıklı gelinmesi gerekir. Gelmeye ve görmeye değer pek çok coğrafi kaşeler mevcuttur.
Not 1: Yanınızda pire için ilaç bulundurmayı ihmal etmeyin, çünkü her ne kadar doğada olsak da insan elinin değdiği bazı yerlerden geçerken bu haşeratlara maruz kalındığına denk geldik.
Not 2: Yol üzerinde su içmek için hiç bir çeşme bulunmamaktadır. Ayrıca bu tarz çeşmelerden de su içilmesi konusunda temkinli olun
Not 3: Geceleri domuzlar köydeki bahçelere girdiği için insanlar önlem olarak davul çalmaktadır.
Bir önceki gün çok yağmur yağmış ve hava sıcaklığı yürüş yapmaya çok elverişliydi. Mutluluk içerisinde laylaylomduk
şirin ve sakin bir köy, dışardan bakınca
Köydeki zeytinliklerde çalışanlara selam vererek ilerliyorduk