• Foto di yangın ekibi binası öğlen yemegi mola
  • Foto di parkur bitimi

3,3
6,6

Visualizzato 120 volte, scaricato 5 volte

vicino a Halitpaşa, Manisa (Türkiye)

Saruhanlı halitpaşa mahallesinden sabah kahvaltısından sonra başlayan yürüyüşümüz yamaç paraşütü atlayışlarının yapıldığı alana kadar dik bir tırmanışl rotasıyla varıldı buradan daha önceki yürüyüşlerimizde yaptığımız yolu terk ederek doğaçlama harika patika yollarında eğrigöle vardık bizi burada önceki yıllarda orman yangın ekibi binasında bekleyen surpriz ise eski binanın yıkılarak yeni modern bir binanın yapılmış olması idi aynı zamanda bina görevlisinin bizleri çok samimi bir şekilde karşılayıp öğlen yemeğinde bina mutfağını kulandırarak daha önce planladığımız menemenimizide yapma fırsatı bulduk burada yaklaşık 1.5 saatli dinlenme ve yemek molasından sonra orta kale altlarından yangın havuzununa vardık burdan bir müddet yürüdükten sonra dere yatağına inerek kısa bir moladan sonra tekrar yukarı yola tırmanarak dik bir inişle çınaroba mahallemize vardık burada yolumuz üzerinde bulunan kahve hanede ise sıcak çaylarımızı içerek yolumuza devam ettik bizi halitpaşa mahallesinde tanıdık arkadaşlarımızın köy hayrı davetlerinide kırmayarak nefis köy yemeklerinin tadına bakarak bizi bekleyen aracımıza binerek 13 km doğa yürüyüşümüz olan etkinliğimizi sonlandırdık.Tüm kulüplerimize tavsiye edebilirim çok güzel bir rota SABEDOK
fotografia

yangın ekibi binası öğlen yemegi mola