Tempo  4 ore 22 minuti

Recorded settembre 2019

3,7
7,4

vicino Lloret de Mar, Catalunya (España)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(La Selva) Ruta el 15/09/2019; 15 km; +200 -200; 4,5 hores. Excursió organitzada pel CES (Centre Excursionista de Sitges) amb el següent itinerari: Lloret de Mar, l’Àngel, Mare de Déu de Gràcia, Sant Pere del Bosc, Tordera. Participants: 50 membres. Tipus de sortida: travessa lineal; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: L'any 1079, la senyora de Lloret, Sicardis, va promoure i facilitar la construcció de l'església de Sant Romà (l'actual ermita de les Alegries) i, més tard, va fer donació del terme de Lloret al capítol de canonges de la Catedral de Girona.

Comencem a caminar aquest cop des del nord de Lloret de Mar. L’autocar ens deixa a la mateixa C-63 que coincideix amb l’avinguda de les Alegries. Estem seguint el GR-92, però com que el tram normal (que va per la costa) ja es va fer, aquest cop s’ha optat per fer la variant del GR-92.2. Aquest ruta es dirigeix a Tordera per l’interior.

Aviat som fora i seguim els canyissars de la Riera de Lloret. Per cert, quan hem girat per la riera, una mica més amunt (abans de girar) hi ha l’ermita de la Mare de Déu de les Alegries. Va ser la primera parròquia de la vila de Lloret, sent consagrada el 1079. Qui segueixi aquest track millor que faci els 100 metres que hi porten i la visiti.

Seguim una pista pel costat de la depuradora de Lloret fins que arribem a trobar una altra pista coneguda com Camí de Sant Pere del Bosc. Ara la seguirem tota... ...