Tempo  3 ore 10 minuti

Recorded aprile 2018

2,9
5,8

vicino Setcases, Catalunya (España)

Sortida matinal per la falda del Costabona.
Sortim de la Collada Fonda, un cop passat Espinevell, on hem deixat el cotxe. Be no ben be, ja que la neu no ens ha deixat arribar a dalt.
Comencem a caminar en direcció a Setcases per la pista fins arribar al camí del Refugi de Jaume Ferrer. Passem el refugi i continuem la ruta seguin la pista que ens portarà al objectiu del dia.
Ens endinsem al bosc de pins, on hi trobarem unes vistes espectaculars del circ de Vallter i la canal de Coma de l'Orri.
Arribem al nostre destí d'avui, tot passejant per la pista plena de neu, que en algun moment ens dificulta el caminar.
Hi trobem un broll d'aigua espectacular, fruit del desglaç de la neu acumulada a la muntanya del Costabona. Gaudim del lloc i aprofitem per arribar-nos al torrent dels Forquets, on hi trobem un altre cop una bona riuada.
Gaudim del lloc espectacular i tornem pel mateix camí que hem vingut.
Ruta molt recomanada per fer una bona passejada, a qualsevol época de l'any amb unes vistes molt boniques.
fontana

Font Blanca

Fiume

Torrent dels Forquets

• GFC.cat 3-ott-2018

Passeig fàcil per sota el Costabona