Tempo  6 ore 4 minuti

2,9
5,7

Visualizzato 3409 volte, scaricato 181 volte

vicino a Lloret de Mar, Catalunya (España)

Aproximació: Venint A la GI-682 a LLoret, arribats a la cruïlla amb la Av. Pau Casals, a l'altura d'un supermercat Caprabo, girem a la dreta per la la Av. Pau Casals. que ens dur directament a la rotonda que hi ha al Passeig Caleta, just al davant de l'aparcament on deixarem el nostre vehicle per començar la ruta.

Descripció: És una matinal esplèndida i diferent, sobretot feta a l'hivern quan estem avesats a anar a les nostres platges quan hi fa calor. La ruta es espectacular en tots els sentits, el que a priori pugui semblar una passejada, es un bon trencacames un continu puja i baixa. Aquest camí passa en una bona part arrambat a la costa, pel que ens ofereix unes vistes espectaculars, excepte on les zones urbanitzades i la orografia del terreny escarpat ho han acabat fent impossible. Dels trams del GR-92 que travessan la nostra costa i sobre tot la Gironina, aquest poder es dels més bonics.

Observacions: Nosaltres em optat per deixar un vehicle a Lloret i l'altre a Tossa, però també es pot fer perfectament amb transport públic. El tema aigua als mesos de calor pot ser important, no hi ha fonts, però hi ha bars, o llocs on provisionar-se d'aigua, per tant no ha de ser un problema. Es interessant dur un gps, es el GR-92 i està ben senyalitzat, però als trams urbans s'ha de recorre per força carrers i es fàcil perdres o despistar-se.

Per visualitzar l'àlbum de fotos complert, feu clic AQUÍ

Per a informació més detallada, cliqueu a "Veure més".

Vedi altro external

1 commento

• Foto di Pay Sayago

Pay Sayago 30-apr-2017

Ho seguito questo percorso  Vedi altro

Preciosa ruta por lo que totalmente recomendable

Puoi o a questo percorso