Attività

Begur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur

Scarica

Foto del percorso

Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur

Autore

Statistiche del percorso

Distanza
15,95 km
Dislivello positivo
580 m
Difficoltà tecnica
Medio
Dislivello negativo
580 m
Altitudine massima
317 m
TrailRank 
67 4,7
Altitudine minima
46 m
Tipo di percorso
Anello
Tempo
8 ore 30 minuti
Coordinate
1728
Caricato
9 aprile 2015
Registrato
aprile 2015
  • Valutazione

  •   4,7 1 recensione
Lascia il primo applauso
1 commento
Condividi

vicino a Begur, Catalunya (España)

Visualizzato 6198 volte, scaricato 190 volte

Foto del percorso

Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur Foto diBegur; Begur ( Castell )- Mirador de la Creu- RN Ses Negres- Sa Riera - Aiguafreda -Sa Tuna - Begur

Descrizione dell'itinerario

Begur;

Primavera 2015.

La ruta d'avui ens condueix a la part més verge, salvatge i bonica del Cap de Begur.👣😉📷. Especialment en aquestes dates on la primavera emergeix, el temps acompanya , les temperatures són agradables i la fauna és visible🐣🐦🐾🐟🌺🌷🌸🌊.( Molt recomanable de veure la Reserva Natural de Ses Negres )

Es parteix del centre de Begur; plaça de la Vila, direcció al Castell de Begur ( seguint les indicacions blanques i verdes de Sender Local ) d'on es pot divisar una excel.lent vista del Cap de Begur i de bona part del terriori català.

Seguidament es descendeix direcció a l'ermita de Sant Ramón i on es troben lescmarques que ens han de conduïr cap al Mirador de la Creu ( seguir les marques blanques i verdes ).
Aviat es passarà entremig d'un bosc i després d'uns quinze minuts s'arriba al Mirador de la Creu.📷🌸🌊🐤.

Es deixarà el mirador enrere i es començarà a baixar pels carrers de la urbanització fins arribar a una cruïlla amb una senyal indicatiu just a l'inici del carrer de S'Antiga. Un cop aquí es pot triar d'anar cap a Aiguafreda o cap a la RN de Ses Negres i Sa Riera ( marques blanques i verdes ) En el nostre cas s'opta per aquesta segona opció. Es ressegueix la costa, primer per la carretera, i en pocs minuts s'arriba a Ses Negres ( molt recomanable d'anar-hi i observar la flora i fauna 🐤🌸🐟 ). Es passarà pel costat del Pa de Pessic, Cap des Forni la Punta de la Creu tot resseguint el camí de rona habilitat. S'arriba a un punt on el camí de ronda segueix per la costa direcció Sa Riera ( alerta tram tècnic, prendre precaucions 🚨⚠ ) o bè pujar unes escales que enllacen amb la carretera de S'antiga. En present cas es segueix el camí de la costa fins a Sa Riera on es pot parar a prendre forces.

S'emprén el camí de tornada direcció Aiguafreda tot passant integrament pel camí de ronda. Després de deixar enrere la RN de Ses Negres hi ha dos opcions; pujar a la carretera de S'antiga ( marca blanca i verda ) o bé seguir recte pel camí/sender fins Aiguablava ( marca blava ). Alerta si es passa per aquest tram doncs és força tècnic amb terreny irregular 🚨⚠ de pujades i baixades i amb el mar literalment a costat. Alerta amb el vent.💨

S'arriba a Aiguafreda on es tornen a divisar les marques blanques i verdes les quals ens poden conduïr a Begur novament pel camí d'anada ( Mirador de la Creu ) pel camí ombrívol, costerut i envoltat de pedrs seca anomenat Paratge des Quinze ) o bé seguir l'enllaç de camí de ronda fins a Sa Tuna. En present cas es realitza present acció.

S'arriba a la bonica, idil.lica i màgica cala de Sa Tuna d'on es troba el GR92 ( marca blanca i vermella ) la qual condueix cap al camí vell de Sa Tuna a Begur. Després d'una moderada pujada s'arriba novament al punt de sortida; Begur.

Ruta molt complerta en tots els nivells, paisatgísticament excel.lent, amb flora i fauna i amb pocs trams d'asfalt. Molt agradable de realitzar en aquestes dates primaverals.

Alerta amb els trams tècnics descrits⚠🚨. Obligat portar calçat tècnic i recomanable els pals/ aigua...

El temps de ruta oscil.la al voltant de les 4 hores. Bo i així val la pena poder parar i gaudir del paisatge, fer un picnic, prendre un bany o sol; si el temps ho permet.

Bona ruta Wikiloker's👣🚶😉

Waypoint

IconaWaypoint Altitudine 245 m
Foto diPlaça de la Vila Foto diPlaça de la Vila Foto diPlaça de la Vila

Plaça de la Vila

Plaça de la Vila

Foto diIndicadors Blancs i Verds Foto diIndicadors Blancs i Verds Foto diIndicadors Blancs i Verds

Indicadors Blancs i Verds

Indicadors Blancs i Verds

IconaCastello Altitudine 280 m
Foto diCastell de Begur

Castell de Begur

Castell de Begur

IconaPanorama Altitudine 310 m
Foto diIlles Medes Foto diIlles Medes

Illes Medes

Illes Medes

IconaCastello Altitudine 312 m
Foto diCastell de Begur Foto diCastell de Begur Foto diCastell de Begur

Castell de Begur

Castell de Begur

Foto diErmita de Sant Ramón Foto diErmita de Sant Ramón Foto diErmita de Sant Ramón

Ermita de Sant Ramón

Ermita de Sant Ramón

IconaIncrocio Altitudine 262 m
Foto diIndicador Sender Local Foto diIndicador Sender Local

Indicador Sender Local

Indicador Sender Local

IconaIncrocio Altitudine 225 m
Foto diCamí

Camí

Camí

IconaIncrocio Altitudine 199 m

Intersecció

Intersecció

Foto diIndicador Foto diIndicador Foto diIndicador

Indicador

Indicador

IconaPanorama Altitudine 219 m
Foto diMirador de la Creu Foto diMirador de la Creu Foto diMirador de la Creu

Mirador de la Creu

Mirador de la Creu

IconaIncrocio Altitudine 119 m
Foto diIndicador Foto diIndicador Foto diIndicador

Indicador

Indicador

IconaPanorama Altitudine 122 m
Foto diReserva Natural Ses Negres Foto diReserva Natural Ses Negres

Reserva Natural Ses Negres

Reserva Natural Ses Negres

IconaIncrocio Altitudine 116 m
Foto diPanell informatiu

Panell informatiu

Panell informatiu

IconaWaypoint Altitudine 104 m
Foto diSes Negres

Ses Negres

Ses Negres

Foto diReserva Natural Ses Negres Foto diReserva Natural Ses Negres Foto diReserva Natural Ses Negres

Reserva Natural Ses Negres

Reserva Natural Ses Negres

IconaFoto Altitudine 64 m

Reserva Natiral Ses Negres

Reserva Natiral Ses Negres

IconaFoto Altitudine 66 m
Foto diPirineus

Pirineus

Pirineus

IconaFoto Altitudine 65 m
Foto diTerra roja Foto diTerra roja

Terra roja

Terra roja

IconaWaypoint Altitudine 69 m
Foto diPunta d'en Toni Foto diPunta d'en Toni

Punta d'en Toni

Punta d'en Toni

IconaWaypoint Altitudine 64 m
Foto diOlatja Sa Riera Foto diOlatja Sa Riera

Olatja Sa Riera

Olatja Sa Riera

IconaSpiaggia Altitudine 57 m
Foto diSa Riera Foto diSa Riera Foto diSa Riera

Sa Riera

Sa Riera

IconaWaypoint Altitudine 105 m
Foto diSender del camí blau Foto diSender del camí blau

Sender del camí blau

Sender del camí blau

Foto diMarca  Camí blava i punts geodèsic (sender tècnic) Foto diMarca  Camí blava i punts geodèsic (sender tècnic)

Marca Camí blava i punts geodèsic (sender tècnic)

Marca blava i punt geodèsic Alerta. Tram de sender fins a Aiguafreda tècnic el qual passa literalment pel costat del mar.👣⚠

IconaVetta Altitudine 111 m

Puig Rodó d'Aiguafreda. Cap sa Sal

Puig Rodó d'Aiguafreda. Cap sa Sal

Foto diIndicador SL

Indicador SL

Indicador SL

IconaSpiaggia Altitudine 65 m
Foto diAiguafreda Foto diAiguafreda

Aiguafreda

Aiguafreda

IconaPanorama Altitudine 66 m
Foto diAiguafreda

Aiguafreda

Aiguafreda

IconaWaypoint Altitudine 72 m
Foto diSa Tuna Foto diSa Tuna Foto diSa Tuna

Sa Tuna

Sa Tuna

IconaSpiaggia Altitudine 55 m
Foto diPlatja Sa Tuna Foto diPlatja Sa Tuna

Platja Sa Tuna

Platja Sa Tuna

Foto diPanells Informatius Foto diPanells Informatius Foto diPanells Informatius

Panells Informatius

Panells Informatius

IconaWaypoint Altitudine 77 m
Foto diGR92

GR92

GR92

IconaIncrocio Altitudine 109 m
Foto diCamí vell de Sa Tuna a Begur Foto diCamí vell de Sa Tuna a Begur

Camí vell de Sa Tuna a Begur

Camí vell de Sa Tuna a Begur

Foto diPanell Informatiu Foto diPanell Informatiu

Panell Informatiu

Panell Informatiu

IconaIncrocio Altitudine 166 m

Cami vell

Cami vell

Foto diIndicador

Indicador

Indicador

IconaWaypoint Altitudine 246 m
Foto diIndicador Camí Vell Sa Tuna Begur Foto diIndicador Camí Vell Sa Tuna Begur

Indicador Camí Vell Sa Tuna Begur

Indicador Camí Vell Sa Tuna Begur

IconaPanorama Altitudine 246 m
Foto diBegur

Begur

Begur

Foto diBegur Foto diBegur Foto diBegur

Begur

Begur

Foto diPlaça  de la Vila Foto diPlaça  de la Vila Foto diPlaça  de la Vila

Plaça de la Vila

Plaça de la Vila

Commenti  (1)

  • Foto di Imma Palet Rubió.
    Imma Palet Rubió. 10 apr 2015

     

    Ho seguito questo percorso  Mostra di più

    Ruta molt recomanable ja que passa molt pròxima a la costa amb vistes espectaculars, si que cal anar amb compte al caminar al costat del mar ja que hi ha pendents, cal anar amb ben calçat. La Cala
    Sa Tuna es molt bonica i recomable fer.hi parada per poder menjar i descansar per continuar la ruta.

Puoi o a questo percorso