Scarica

giugno 2021
Lascia il primo applauso

Visualizzato 182 volte, scaricato 1 volte

vicino a Ribadavia, Galicia (España)

El pasado mes de marzo del presenta año (2021) el diario La Región, se hacía eco de la ubicación de un banco sobre una atalaya encima del pueblo de A Franqueirán en el concello de Ribadavia. Lleva el nombre de Banco / Mirador O Piñero Manso de A Franqueirán (Ribadavia).
Llegar a este lugar, es fácil. Casi al final del pueblo de A Franqueirán aparece un indicador que pone “O Banco”. Se inicia una subida muy llevadera que nos llevará al banco. Antes de ir al banco, subimos un poco más para para tener unas vistas más amplias sobre la comarca.
Hasta la fecha, parece ser que muchas personas se han acercado a esta atalaya para disfrutar de unas preciosas vistas sobre O Ribeiro. El banco está al lado de un pino. Las vistas son inmejorables sobre Ribadavia, Francelos, Arnoia y mucho más.
De regreso, nos desviamos por un atajo, a mano derecha, por la que se llega pronto al pueblo. Hay una bajada por unas escaleras estrechas de piedra, y por un senderito estrecho que discurre entre las fincas y las casas que nos lleva a un camino al centro del lugar.
Un recorrido facilito de cinco kilómetros, que, hasta la fecha, no está muy indicado pero que merece la pena visitar para disfrutar de las vistas panorámicas de O Ribeiro y su contorno.
========================================================================
O pasado mes de marzo do presenta ano (2021) o diario La Región, facíase eco da localización dun banco posto sobre unha atalaia encima do pobo da Franqueirán no concello de Ribadavia. Leva o nome de Banco / Miradoiro Ou Piñero Manso da Franqueirán (Ribadavia).
Chegar a este lugar, é fácil. Case ao final do pobo da Franqueirán aparece un indicador que pon “O Banco”. Iníciase unha subida moi levadía que nos levará ao banco. Antes de ir ao banco, subimos un pouco máis para para ter unhas vistas máis amplas sobre a comarca.
Ata a data, parece ser que moitas persoas achegáronse a esta atalaia para gozar dunhas preciosas vistas sobre O Ribeiro. O banco está á beira dun piñeiro. As vistas son inmellorables sobre Ribadavia, Francelos, Arnoia e moito máis.
De regreso, desviámonos por un atallo, a man dereita, pola que se chega pronto ao pobo. Hai unha baixada por unhas escaleiras estreitas de pedra, e por un sendeiro estreito que discorre entre as leiras e as casas que nos leva a un camiño ao centro do lugar.
Un percorrido moi doado de cinco quilómetros que, ata a data, non está moi indicado e promocionado pero que merece a pena visitar para gozar das vistas panorámicas do Ribeiro e o seu contorno.

Vedi altro external

A Franqueirán

Intersezione

Desvío regreso derecha

Escaleras y senda estrecha entre fincas y casas

Fontana

Fonte

Punto informativo

Indicador O Banco

Indicativo O Banco

Parcheggio

Inicio-Fin A Franqueirán

Franqueirán na parroquia de San Domingos de Fóra, concello de Ribadavia, Ourense