Tempo  3 ore 27 minuti

2,1
4,2

Visualizzato 3139 volte, scaricato 106 volte

vicino a Tarragona, Catalunya (España)

280414 Pont del Diable-Tarragona
Sortida per anar a fer una volta pel Pont del Diable, sortida del Carrer Jaume Vidal i Alcover amb direcció al Passeig Fluvial, quan s'acaba agafem un camí vora el riu per evitar la pista asfaltada, en arribar al pont d'entrada a l'autopista agafem un camí a la dreta que passa per l'antic rec d'aigua fins a sortir al final que és on travessarem la carretera N-240 i agafarem el sender que ja entre a la zona del Pont del Diable. Després de visitar l'excel·lent aqüeducte continuem pels camins que segueixen per dins el bosc, agafarem un sender que ens porta a travessar per un pont de l'autopista i pujar fins a Sant Pere i Sant Pau, vorejarem la ciutat i agafarem un sender lateral al carrer de tornada a Tarragona, passarem l'autovia per un pont i anirem baixant per diversos carrers de Tarragona fins on tenim el cotxe.
S'agraeix els comentaris de la ruta que em pugueu deixar com també la valoració de la ruta.