Tempo  49 minuti

1,9
3,7

Visualizzato 144 volte, scaricato 10 volte

vicino a Empúries, Catalunya (España)

L'Escala - Platja del Rec del Molí - Platja del Portitxol - Empúries - Platja del Moll Grec - Sant Martí d'Empúries - Trencall a l'esquerra pel riu vell - pas per la carretera GI-623 - L'Escala

Ruta circular amb començament i final al poble de L'Escala, a la comarca de l'alt Empordà. La ruta ens portarà fins a Sant Martí d'empúries per la costa pasant per diferents platges i pel costat de les antigues ruïnes de la ciutat grecoromana d'empúries. La tornada la farem per una pista de terra força agradable per l'interior.

Començarem la nostra ruta al costat d'un parking on també comença la zona de les platges. De seguida trobarem un vial pel qual també poden circular bicicletes i la primera platja, la del Rec del Molí. Anirem seguint el vial i trobarem la platja del Portitxol i una mica més enllà a l'esquerra les ruïnes grecoromanes d'empúries. Anirem seguint el vial per arribar al cap de poc a la platja del Moll grec i Sant Martí d'empúries. Seguirem més enllà fins que s'acabi el vial on trobarem un pont de fusta que creua el riu vell. No creuarem el pont sinó que girarem a l'esquerra seguint la pista de terra en direcció L'Escala tot creuant camps. Creuarem una carretera amb força trànsit per seguir de nou per pista de terra fins L'Escala. Al cap de poc mes d'un quilòmetre més o menys ja serem a L'Escala i passarem pel costat de diversos masos i cases. Tornarem al punt de partida tot seguint la carretera GI-630 i el camí del rec del molí fins al parking del costat del camí de ronda.