Coordinate 107

4,2
8,4

Visto 7421 volte, scaricato 331 volte

vicino Cebir, Kayseri (Türkiye)

Güzergah bulma sorunu olmayan, net bir patikadan geçen güzel bir yol. Yazın çok ideal. Kış için yeteri kadar tecrübesi olmayan kişilere tavsiye edilmez.

rifugio custodito

Dağevi (Oteller bölgesi)

1. Teleferik İstasyonu

2. Teleferik İstasyonu

Bu noktaya kadar teleferikle gelmeye bakın. Yoksa gereksiz yere toplamda 2-3 saat kaybedersiniz.
escursionismo

Sırt hattına giriş.

alpinismo

Hörgüç Kaya

Bu noktadan sonra zirve sırtına kadar ciddi miktarda taş düşmesi oluyor. Burayı sabah saatlerinde geçmeye özen gösterin.
panoramica

Zirve

alpinismo

Şeytan Rotası

Öğleden sonra çok ciddi miktarda taş düşmesi oluyor. Yeteri ekipmana ve tecrübeye sahip değilseniz girmeyin.
escursionismo

Nesrin Topkapı Rotası

Şeytana göre çok daha rahat bir rota. Taş düşmesi seyrek/az.
fontana

Su Bentleri

Bu noktada su var ve bu noktadan sonra bentlerin yanından yürüyerek ayaklarınızı rahatlatabilirsiniz.
4x4

Toprak yol başlangıcı

Bu yolu başlamada kullanabilirsiniz. Bu durumda rotanız değişecektir ama buraya kadar araçla gelebilirseniz büyük bir kolaylık olacak. (Yol sadece yazın açık)

6 commenti

• Foto di maratonerciyes

maratonerciyes 3-feb-2015

Sırt rotasını iyi kondüsyonunuz olmasa da bilen biriyle yazın yolda yürür gibi yürüyebilirsiniz. Ancak tecrübesizlere zirve önermiyorum 3700 metreden sonra taş dökülmeleri olan bölgeye geldiğinizde tehlike başlıyor.

Rota paylaşımı için teşekkürler

• Foto di İzzet BAĞCAN

İzzet BAĞCAN 4-dic-2015

Temmuz Ağustos aylarında Erciyes'e tırmanmayı düşünüyorum. 22 Eylül 2015 ' te Bolu Kıbrıscık' tırmandım. Her iki dağa tırmanışı gerçekleştiren arkadaşlar iki tırmanışla ilgili bir kıyaslama yapabilirmi. (izzetbağcan@gmail.com) https://tr.wikiloc.com/outdoor-rotalari/erciyes-sirt-ve-nesrin-topkapi-rotasi-1169972#wp-1169973/photo-374194

• Foto di Kenan Hazar

Kenan Hazar 25-feb-2016

Günü birlik tırmanmayı düşünüyorsan aralarında ciddi fark var. Yazın Erciyes çok sıcak olur ve su Çobanini deninle bölge hariç yok.
    Kamplı düşünüyorsan Çoban ininde kamp atmalısın. Yine de zor sayılır.
    Güneş çarpmasına ve taş düşmesine dikkat et. https://tr.wikiloc.com/outdoor-rotalari/erciyes-sirt-ve-nesrin-topkapi-rotasi-1169972#wp-1169973/photo-374194

• Foto di İzzet BAĞCAN

İzzet BAĞCAN 25-feb-2016

Teşekkürler

• Foto di Ümit Sarılar

Ümit Sarılar 12-ago-2018

I have followed this trail  verificato  View more

Hörgüç tepeye kadar hiçbir sorun yoktu sonrası için devam edemedik ve şeytan rotasından zaman zaman kayarak tehlikeli bir şekide aşağıya indik.Neden devam edemedik sorunu çözebilmiş değiliz

• Foto di Kenan Hazar

Kenan Hazar 13-ago-2018

Büyük ihtimalle çok yoruldunuz ve taş yağmuru başlamış olabilir.